۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۵۸۳۱۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

 جلوگیری از الگوسازی جهانی و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها از اهداف دشمن در جنگ نرم است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، جلوگیری از الگوسازی جهانی و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را از اهداف دشمنان از حمله تمام‌ عیار علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: ناکامی دشمنان در جنگ سخت، سبب شد تا تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم روی علیه ملت ایران به راه بیفتد.
مباني جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان شامگاه شنبه در نشست با جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان استان هرمزگان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم ملت ایران بود، گفت: امام از آن منظر که ملت ایران یک بار دیگر سیلی محکمی بر صورت آمریکا نواخت و توطئه استکبار برای استحاله در انقلاب اسلامی را ناکام گذارد به 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی یوم‌الله و انقلاب دوم نام نهادند.

وی، هدف دشمنان از حمله تمام‌ عیار علیه ملت ایران را جلوگیری از الگوسازی جهانی در ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها عنوان کرد و افزود: وقتی نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشورمان را در جنگ از ما بگیرند تصمیم گرفتند به روشهای دیگری از جمله تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم روی آورند که بیش از دو دهه است این نبرد ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: 13 آبان نماد جوشش ملی ایرانیان بر علیه استکبار به ویژه بر علیه آمریکا بود که تمامی توطئه‌ های آنان را برای ایجاد استحاله در انقلاب اسلامی نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حیات سراسر عزت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شور و شعور عظیم حسینی ملت ایران در ماه محرم و صفر به کلام ارزشمند امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ملت ایران هرچه دارد از محرم و صفر است، اشاره و تصریح کرد: حرکت عظیم پیاده‌ روی اربعین حسینی یک کار فرهنگی عظیم برای نمایش اقتدار جهان اسلام و انسجام عمومی ملتها تحت لوای پرچم حسینی است که هر دشمنی را خار و سرافکنده می‌ سازد.
 
وی بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات غربی‌ ها در منطقه خلیج فارس و کشورهای پیرامونی آن را بر هم زد و ایران که روزگاری کانون تمامی جولانهای منطقه‌ ای آمریکا و غرب بود که بزرگترین مانع بر سر راه دست‌ اندازیهای منطقه‌ ای آنان بدل شد و چون ملت ایران راه عزت‌ طلبی و اقتدار را آموخته بود و به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شد، بنابراین بر علیه ملت ایران جنگ 8 ساله را به راه انداختند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اعترافات چندین باره غربی‌ ها به توان بالای ملت ایران در دفع تهدیدات دشمنان خویش، بیان کرد: پیمودن مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ملت ایران جز با صداقت، پاکدستی و الگوگیری از شهدا و سیره ائمه اطهار(ع) و اهل‌بیت(ع) میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: باید در هر جایگاهی در انقلاب اسلامی خودمان را مدیون خالقان امنیت و ثبات امروز در جامعه بدانیم و تلاش کنیم تا راه کسانی که امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند با جدیت و استوارتر از هر زمان دیگری تداوم یابد.

وی در پایان گفت: بدون شک دستاوردهای عظیم اجتماع بزرگ حسینی در روز اربعین نصیب حال همه ملت‌های منطقه خواهد شد و امنیت و آرامش حاصل از برگزاری این مراسم عظیم حسینی سایه خود را  بر منطقه خواهد افکند تا منطقه از شر دشمنی‌ های مزدوران تروریسم که چهره اسلام را مخدوش کرده‌ اند، خلاص شود./202/851/ب1

ارسال نظرات